Історія Керамейї

Керамейя з моменту створення і до сьогоднішнього дня показує приклад безпрецедентного зростання. Шлях «з нуля» і до позиції провідного вітчизняного виробника і експортера клінкеру компанія пройшла за рекордні 3 роки. За 4 роки асортимент виріс до 100 найменувань і продовжує щорічно збільшуватися. Зараз Керамейя виробляє і реалізує 80% усього українського клінкеру.

2019

Лютий

В 2019 році розширено асортиментну лінійку клінкерної цегли та бруківки.

З'явилась нова серія цегли Рустика з ангобом (Графіт6, Сапфір6, Рутил6, Гранат6, Смарагд6, Травертин6, Хризотил6). 

З'явився новий типорозмір бруківки ПВ200/65, ПВ200/45, ПВ200/40. 

До асортименту продукції "ТеплоКерам" додався крупноформатний блок 11,6НФ 

2018

Грудень

Асортиментна лінійка поповнилася цеглою з новими видами торкрету (присипки). Так перші партії вийшли на основі цегли серії Магма і отримали назву Рустика Топаз 65 і Рустика Діабаз 95.

Цього ж року було реалізовано найбільшу кількість бруківки на один об'єкт – майже 500 000 шт - для замощення головної площі  у м. Чернігів, територія під брукування склала 10 000 м2.

Проведено День відкритих дверей для дітей працівників. Метою заходу було ознайомлення дітей з діяльністю підприємства, щоб вони наочно побачити та розуміли, чим їхні батьки займаються щодня на роботі.

Керамейя бере участь у Міжнародному Саміті мерів.

Підприємство на церемонії «Соціальний Оскар СумДУ» стає переможцем у номінації «Соціально-відповідальний бізнес».

З’являються перші готові об’єкти з нашої продукції в Європі:  в Чехії, . м. Плзень, де було використано цеглу Рубін Чеського формату, та в Польщі, м. Лодзь – замощена територія бруківкою Рубін.

2017

Грудень

В 2017 році асортиментна лінійка поповнилася новою продукцією – подовженою цеглою Long Format, Німецьким та Чеським форматами.   Вся цегла відповідає вимогам нормативно-технічної документації, згідно ДСТУ, а також гармонізованим стандартам ЄС - EN 771-1:2011+ А1:20015.

2017 року ТОВ «Керамейя» успішно пройшла наглядовий аудит та підтвердила відповідність системи менеджменту міжнародним стандартам ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015

На церемонії вручення «Соціального Оскару» ТОВ «Керамейя» стала Дипломантом у номінації «Соціальні інновації бізнес-організацій».

 

2016

Грудень

2016 року сертифіковано систему управління якістю згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.

ТОВ «Керамейя» відкриває нове представництво у Польщі.

В 2016 році Керамейя відзначила свій перший серйозний ювілей – 10 років з дати заснування.

В травні 2016 року ТОВ «Керамейя» отримала сертифікат про те, що продукція ТМ «РетроКерам» відповідає вимогам ДСТУ БВ 2.7-61:2008 «Будівельні матеріали. Цегла та камені керамічні рядові і лицьові. Технічні умови» (EN 771-1:2003, NEQ)

Навесні 2016 року продуктова лінійка ТОВ «Керамейя» поповнилася новими видами продукції – чорною цеглою, чорною та сірою бруківкою.

2015

Червень

У 2015 році під ТМ «ТеплоКерам» ТОВ Керамейя випустило поризований керамічний блок 2,12 НФ з низкою суттєвих переваг над іншими аналогічними продуктами на ринку.

Продукція підприємства була презентована на кращих міжнародних будівельних виставках в Німеччині, Польщі, Литві, Молдові, Білорусі, Казахстані, Росії та Україні.

За результатами роботи в 2014 році були нагороджені Дипломами та премійовані такі дистриб'ютори: МКТ7 ПП, Фасад ТОВ, Суми-СЕВ ТОВ, ЛАВІСС Фірма ТОВ, Грандіс ТОВ, Еталонавтосервіс ТОВ, Еліткерам ТОВ, БЛОК ТРЕЙД ТОВ, Керамік ПП, Кисельов Олег Вікторович ФОП, Building Invest Company ТОО, IП Табенова Ж.Д., АлдіГрад ТОВ, Центрметаллснаб ТОВ, Poliprime SRL. 

Виробництвом освоєна нова продукція - цегла під імітацію soft-mud, розширена лінійка офактурених поверхонь клінкеру.

Підприємство значно зменшило споживання природного газу за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій і переходу на твердопалівні котли.

Компанією Керамейя був розроблений новий багатомовний сайт, який став основним засобом комунікації між заводом і споживачем не тільки в Україні, але і у всіх країнах світу.

2014

Червень

20 червня 2014 вийшла перша партія великоформатного керамічного блоку ТМ «ТеплоКерам».

Протягом року фахівцями підприємства були розроблені і впроваджені такі нові продукції ТМ «КлінКерам»: Магма Топаз 23, Магма Топаз 43, Магма Топаз 53, Онікс 83, Магма Корал.

Розроблено новий рельєф №5 і випущена продукція Рубін 5. Проведено численні випробування і отримана партія сірої цегли:

Агат Темний і Агат Світлий, а також розроблена рецептура для темно-вишневої цегли, яка вийшла під назвою Гранат.

У грудні 2014 року на підприємстві була проведена стратегічна сесія на якій команда Керамейї переглянула «Політику в сфері якості», були актуалізовані і оновлені місія, візія, девіз і принципи компанії, намічені стратегічні плани.

2013

Червень

5 вересня 2013 року компанія Керамейя запустила універсальну лінію КлінКерам II з виробництва клінкерної керамічної цегли ТМ «КлінКерам» і великоформатних поризованих керамічних блоків «ТеплоКерам». Виробнича потужність лінії - 30 млн.шт. на рік цегли або 60 млн. шт. на рік блоків.

Виробництвом освоєні і гідно доповнили існуючу асортиментну лінійку такі нові продукти, які можуть бути виготовлені за індивідуальним замовленням: накривки на стовпчики і огорожі, повнотілі фасонні вироби, клінкерні щаблі й плитка до них.

ТОВ Керамейя стало Переможцем Національного етапу Конкурсу на здобуття Премії Співдружності Незалежних Держав за досягнення у сфері якості продукції та послуг в 2012-2013 рр.

2012

Червень

У 2012 році ТОВ Керамейя стало одним з учасників «Всеукраїнського союзу виробників будматеріалів», а також членом Клубу лідерів якості країн Центральної та Східної Європи і отримало відповідні Сертифікати.

Наприкінці осені 2012 року ТОВ Керамейя було запрошено до участі у Всеукраїнській програмі захисту прав споживачів «Лідер якості будівельних матеріалів». Організаторами програми виступили «Всеукраїнський Союз виробників будматеріалів» разом з Асоціацією «Укрінтерстандарт» та Всеукраїнська громадська організація «Союз споживачів України». За результатами участі - компанії Керамейя було присвоєно знак «Висока якість - чесна ціна» і вручено дипломи Програми.

2012 приніс компанії перемогу в національному етапі Премії СНД за досягнення у якості продукції та послуг.

ТОВ Керамейя зайняло «1-е» місце в рамках проведення Міжнародного економічного рейтингу «Ліга Кращих» (в масштабах України серед великих підприємств з кількістю працівників від 101 до 500) за напрямом «Виробництво цегли, черепиці та інших будівельних виробів з випаленої глини». Значні трудові досягнення ТОВ Керамейя були відзначені оргкомітетом Національного Бізнес-рейтингу за результатами опрацьованих статистичних даних за 2011-2012 рр.

В кінці 2012 року на підприємстві була проведена стратегічна сесія з українськими дистриб'юторами. В даном заході взяли участь керівники 30 кращих компаній по просуванню продукції КлінКерам і БрукКерам, які спільно з топ-менеджментом підприємства підвели підсумки співпраці в 2012 році, намітили стратегічні плани.

2011

Червень

У липні 2011 року на виробничій лінії БрукКерам вийшла перша партія клінкерної керамічної бруківки - продукції, яку не виготовляв жоден завод на пострадянському просторі.

Також, в 2011 році Керамейї вдалося отримати кредит у розмірі $ 10 млн. На збільшення виробничих потужностей від Європейського Банку Реконструкції та Розвитку. Це дозволило в серпні розпочати будівництво другої лінії з виробництва клінкерної керамічної цегли КлінКерам, тим самим посилити провідні позиції компанії в сегменті клінкеру в Україні та СНД.

У 2011 році ТОВ Керамейя стало Призером 16-го Українського національного конкурсу якості в номінації «Малі та середні підприємства», а також Лауреатом Міжнародного турніру з якості країн Центральної та Східної Європи.

2010

Січень

Напочатку 2010 Керамейя отримала Сертифікат системи управління якістю ISO 9001: 2009. Питанням якості на підприємстві приділяється велика увага, вся продукція проходить перевірки в акредитованих лабораторіях.

Асортиментна лінійка Керамейї подолала рубіж у 100 різновидів клінкерної цегли. У планах підприємства освоєння нової ринкової ніші - клінкерної керамічної бруківки, тому навесні було розпочато будівництво виробничої лінії «БрукКерам».

2009

Червень

За 2009 рік Керамейя встигла пройти дистанцію, яку інші підприємства не можуть подолати і за п'ять років. Підприємство успішно завершило сертифікацію в системі держав Євросоюзу, отримавши Сертифікат системи контролю виробництва; вийшло на експортні ринки Росії, Казахстану, Білорусі та Литви; освоїло технології флеш-випалу (отримання клінкеру різних колірних відтінків), рустикацією (додання лицьовій поверхні цегли рельєфу) і торкретування (присипки поверхні цегли кам'яною крихтою), а головне - всупереч глобальній кризі - розширило свою присутність на ринку, збільшило обсяги продажів, домоглося збільшення попиту на український клінкер.

2008

Червень

У квітні 2008 року підприємство випустило свою першу партію продукції.

Для виходу на повну виробничу потужність - 30 мільйонів штук цегли на рік, - заводу треба було всього два місяці.

Для освоєння випуску клінкеру в трьох колірних гамах: червоною, жовтою і коричневою - всього чотири місяці.

І це теж рекорд

 

Слід врахувати, що виробничі лінії ТОВ Керамейя оснащені сучасним обладнанням відомих виробників технологічних ліній, а обпалювальна піч, має довжину 212 метрів і сама по собі є виробничою пам'яткою, займаючи по довжині друге місце в Європі.

На фото: Перша цегла Керамейї з автографом генерального директора.

2007

Червень

Робота з інвесторами

Керамейя отримала інвестиції від американського фонду прямих інвестицій Horizon Сapital, в максимально стислі терміни, - всього через місяць з моменту представлення бізнес-плану.

Horizon Capital вже мав досвід співпраці з командою Івана Телющенка, тому був готовий довіряти йому знову. За своєю суттю, Horizon Capital - управляюча компанія, яка займається інвестиціями у компанії із середнім рівнем капіталізації, високим потенціалом зростання і прибутковості.

Початок будівельних робіт

У травні 2007 року почалося будівництво першої лінії по виробництву клінкерної керамічної цегли. Протягом одного року завод був запущений в дію. Налагодити виробництво таких обсягів цегли в такий короткий час до цього вдавалося не багатьом.

Реєстрація торгових марок

Паралельно з будівництвом промислових потужностей були зареєстровані торгова марка «Керамейя» і товарні знаки майбутньої продуктової лінійки: ТМ «КлінКерам», ТМ «БрукКерам», ТМ «ТеплоКерам» і ТМ «ДахКерам».

2006

Червень

Реалізація задумів і планів

У 2006 році команда однодумців на чолі з Іваном Телющенко, вирішила реалізувати проект, що став актуальним - створити в Україні виробництво з випуску клінкеру - одного з найміцніших видів цегли. Сумнівів у наявності попиту на новий продукт у бізнесменів не було: «Підприємство такого рівня як Керамейя могло виникнути в будь-якому регіоні України, оскільки для даного проекту були всі передумови: наявна сировинна база, попит на даний вид продукції.

Адже, до виходу на ринок керамічних матеріалів Керамейї весь представлений клінкер в Україні був імпортованим з Польщі, Німеччини. І ніякої альтернативи у вигляді вітчизняного продукту. Хоча, ми чітко були переконані, що можемо виробляти продукт не гірше за імпортований, а ще краще. Ось і виношували з однодумцями ідею створення підприємства з виробництва справжнього українського клінкеру найвищої якості», - каже Іван Телющенко.

Тому було прийнято тверде рішення про будівництво підприємства з виробництва будівельних керамічних матеріалів найвищої якості - клінкеру.

Вибір майданчика під будівництво

У пошуках підходящого промислового майданчика для будівництва заводу було оглянуто чимало варіантів. Шукали, вираховували, зважували всі «за» і «проти». У кінцевому результаті, у виборі будівельного майданчика на околиці міста Суми, зіграли свою роль два чинники: близьке місцезнаходження від глиняного кар'єру в с. Верхня Сироватка і територіальна близькість до Роменському підприємству-партнеру «Техно-Маш-Сервіс», яке займалося виготовленням, монтажем і обслуговуванням устаткування для цегляних заводів. У підсумку, в 2006 році був придбаний промисловий майданчик, оформлена юридична особа та документи на кар'єр. І вже до кінця року були зроблені підготовчі роботи для початку будівництва і залучення іноземного інвестора.

Назва для компанії

Важливим чинником у становленні будь-якого підприємства є вибір назви компанії. Для свого «дітища» команда вибрала назву - «Керамейя». «Назва Керамейя в моє життя прийшло зовсім несподівано, але так сподобалося, що надовго засіло в підсвідомості. Керамейя в Стародавній Греції означало мистецтво виготовлення виробів з глини. Отже, без сумнівів і компромісів настав час - Керамейї і справжньому мистецтву! », - розповідає Іван Телющенко.

Відправити повідомлення про помилку
Щоб відправити повідомлення про помилку, натисніть на кнопку «Відправити повідомлення» нижче. Також ви можете добавити свій варіант правильного написання.